Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Veel gestelde vragen

    Heb je vragen over bepaalde artikelen, het bestellen, verzenden of betalen? Misschien staat je vraag hieronder bij de veelgestelde vragen. Of neem contact met ons op tijdens werkdagen tussen 8:30 uur en 16:30 uur:

    Decoware  
                               
    Fahrenheitstraat 7
    7701 BV Dedemsvaart
    0523 617240
    [email protected]

    KvK-nummer: 81489064
    Btw-identificatienummer: NL862113131B01
     

    Veelgestelde vragen

    Veelgestelde vragen

    Bestellen, betalen & verzenden

    1.1 Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

    Als je per ongeluk verkeerd hebt besteld, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via mail ([email protected]), chat of telefoon (0523-617240). Dan kijken we samen hoe we dit het beste kunnen oplossen.

    1.2 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

    Ja, je kunt je bestelling gratis afhalen bij onze showroom. Het adres is:

    Fahrenheitstraat 7
    7701 BV Dedemsvaart

    Je kunt onze showroom bezoeken op werkdagen tussen 8:30 en 16:30 uur. 

    1.3 Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Ja. Je mag als consument beroep doen op je herroepingsrecht. Je mag tot 14 dagen na ontvangst van je artikel(en) de bestelling zonder opgave van reden annuleren. Vervolgens mag je de ontvangen bestelling binnen 14 dagen na annulering aan ons retourneren:

    Decoware

    Fahrenheitstraat 7

    7701 BV Dedemsvaart
     

    -  Verpak het artikel in een deugdelijke verpakking die geheel gesloten is. 

    - Voorzie de zending van retourformulier. Vraag deze bij ons per mail ([email protected]), via chat of telefoon (0523-617240)

    - Een artikel kan alleen ongebruikt en ongewassen en in originele verpakking aan ons worden geretourneerd.

    - De kosten van het retour zenden zijn voor eigen rekening.

    - Na ontvangst storten wij het aankoopbedrag en eventuele verzendkosten terug. Bij achteraf betalen annuleren wij de factuur.

    1.4 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    De levertijd is afhankelijk van het artikel.

    • Is het artikel op voorraad, dan leveren wij binnen 24 uur. Anders kan het 1 tot 5 werkdagen duren.
    • Wij informeren je altijd wanneer een artikel een levertijd heeft langer dan 5 werkdagen.
    • Wil je zeker weten dat je artikel op tijd wordt geleverd? Neem voordat je de bestelling plaatst contact met ons op via mail ([email protected]), chat of telefoon (0523-617240).

     

    1.5 Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

    Je kunt kiezen uit verschillende verzendmethodes:

    - Afhalen op locatie bij Hipdekbedovertrek (Fahrenheitstraat 7 te Dedemsvaart). Dat kan op werkdagen tussen 8:30 en 16:30 en is natuurlijk gratis!

    - Afhalen bij een PostNL pakketshop bij jou in de buurt. Handig als er niemand thuis is om het pakketje aan te nemen. Verzendkosten bedragen € 3,95. 

    - Bezorging aan huis in Nederland. Verzendkosten bedragen € 3,95. Vanaf een bestelling van € 49,95 rekenen wij geen verzendkosten.

    - Bezorging aan huis in België. De verzendkosten zijn € 6,95; vanaf € 75,00 gratis.

    - Verzending naar het buitenland via PostNL. Voor verzendkosten voor het betreffende land, kijk op de site van PostNL of neem contact met ons op. 

     

    1.6 Kan ik een bestelling als cadeau naar een ander adres verzenden?

    Ja. Tijdens het bestelproces kunt je namelijk een ander verzendadres invullen dan het factuuradres. Zo wordt je bestelling bij de ontvanger aan huis bezorgd. Dat is een leuke verrassing!

    1.7 Kan ik mijn bestelling ook naar landen buiten Nederland verzenden?

    Ja. Hier gelden wel hogere verzendkosten voor. Verzending naar België bedraagt € 6,95 (boven de €75 gratis). Vraag ons naar de kosten van andere bestemmingen via mail ([email protected]), chat of telefoon (0523-617240).

    1.8 Ik wil iets bestellen van een merk dat Hipdekbedovertrek verkoopt, maar kan het niet op jullie site vinden?

    We helpen je graag verder! Neem even persoonlijk contact met ons op via mail ([email protected]), chat of telefoon (0523-617240).

    1.9 Ik heb via Google een product op jullie site gevonden. Maar deze kan ik niet terugvinden op jullie site.

    Het komt geregeld voor dat klanten een product zoeken via Google en dan bij ons uitkomen. Helaas betekent dit niet altijd dat dit product daadwerkelijk bij ons te koop is. Google toont namelijk ook producten die wij al hebben verwijderd omdat ze niet meer leverbaar zijn. Dit komt omdat Google de indexering minder snel bijwerkt dan wij onze voorraad.

    Kom je op deze manier via Google op onze site, gebruik dan altijd de zoekfunctie om te checken of het artikel nog leverbaar is. 

    1.10 Hoe gebruik ik mijn kortingscode?

    Als je een kortingscode via een andere website hebt gekregen, zoals die van promotiecode reductie, dan is deze nep en dus helaas niet geldig.

    Alleen als je van ons een kortingscode ontvangt, kun je deze echt gebruiken en vertellen wij de manier waarop.

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »